Inwoners van Cité Soleil getuigen dat zeker 2 burgers, onder wie 1 scholier, gedood werden en 3 anderen gewond raakten tijdens botsingen tussen Braziliaanse en Boliviaanse blauwhelmen met gewapende bendes. Op Radio Kiskeya verklaart de woordvoerster van de Minustah, Sophie Boutaud, dat de blauwhelmen gebruik mogen maken van hun wapens wanneer ze worden aangevallen, “zonder de veiligheid van de bevolking in gevaar te brengen.”